Tytuł posta: hmm, nie mam na myśli żadnego porównania ani nic, ale wczoraj nie robiłam notki, więc opiszę tzw wczoraj i dziś. :D
Wczoraj: ahahahahahah, spóźniłam się 20 min na niemca. :D A później na angliku "straszne historie"... Aż dwie xD. I "carlst" zamiast "kasyl"[wymowa słowa: zamek].. brawooo.! -,- [takie info: lepsza grupa.]
Polski... hm, nic ciekawego, "Krzyżaki", ahahahah. ;d
Wf.. ręcznaaaaaa..!! <3
i historia, mwhahahhahah. ;D Dwa arcydzieła, z czego jedno: z podręcznika [nie mojego] wyleciał rysunek hmm, osła?? A ja: "kto to jest?? A, już wiem!" I podpisałam: "Bin Laden (nazwisko) :D" brawo ja, hue, hue. xD
A później: "daj kartkę" do mnie.. To dałam. I drugie arcydzieło: jedno oko większe, drugie mniejsze, jakieś dziwne uszy.. I ja porównuję z oryginałem: "hmm, na rysunku ładniejszy. ;d" I kolorowanie, hahahah. Zielone włosy, słit rószoowa bluza, rumieńce[pomarańczowe. xD] i... kreska między "nogami". A ja: "ale on tego nie maaa!" i się dowiedziałam że to ma być upiększony debil. ;d
I podpis: najpierw: upiększony [nazwisko]. Później ja dopisałam: "bardzo upiększony [nazwisko]" a później(nie ja): "bardzo upiększony [nazwisko]. Aż za bardzo" ahahahahahahahahah. ;d
A później, coś tam o Dżihadzie. No to ja: A dlaczego Bin Laden jest bohaterem dżihadu? :D
I na plastyce.. Wchodzimy, a tam na tablicy jest napisane: "jak się pani nazywa? Gdzie mieszkasz? Jesteś bardzo pięknaaa! KURAM CIĘ!" hahahahah, kocham to. xD
I: "frajerze, bo [ja] cię kura!" i reakcja: "to jest babilon".. ahahahhahahah. :D.
I ten zajebisty sprawdzian, hahah. xD
I brakuje mi v-maxa albo Tigera. :c
To Dziś.
Do dupy. Choć nie do końca. Na zastępstwie za wos ten debil został[szkoda że nie przeze mnie] popsikany dezodorantem. mm.<3 xD
I na następnej przerwie [tuż po zastępstwie. ;D]: "Daj perfumy", do mnie. No spk, dałam, a ta go wypsikała : "[ja] kazała ci to przekazać".. No super po prostu. ;D
I te pozdrowienie, i to z tym że się niby pytałam o której on kończy.. facepalm. -,-
I spr z chemii.. mam 3! A teraz wielkie święto.! :P I że niby ja jestem mądra z chemii, o.O.
A ten debil się doigrał. -,-
Mam zamiar kiedyś przeprowadzić zbiórkę forsy, znowu. :) Tak jak kiedyś, chodzić po sql z kapeluszem i: złóż się na rower [i nieważne co dalej. ;D].. Teraz bdz z kalesonami..
A jak nie, to zainwestuję lub sama mu zrobię tabliczkę z napisem: jestem pedałem/gejem.
Tak na czerwiec. <3. Albo na wrzesień, mwhahah.
I moja poprawa z majcy, tak wgl powinno być 30 osób, a było 13, ale luuz. ;d Oddałam pustą kartkę. ;D A ten się nawet nie skapnął, że mnie nie było tylko na 1 lekcji[matma].. [bo tym, którzy byli później w sql, w czwartek, jak był spr to nie wolno było pisać.].. hahahahahah. ;p
a później do dupy..
To tyle, kolejna nieogarnięta notka. :)
mm, słucham tego przez cały czas. <3
Jedyne pożyteczne w tym debilu jest to, że to przez niego zaczęłam słuchać Nightwish. <3
__________
klikać.
poomoc.pl
pustamiska.pl
polskieserce.pl
habitat.pl
okruszek.org.pl
pajacyk.pl
wyklikajzywnosc.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz