I do tego jeszcze ta gw, koszmaaar. ;c I "mikołajek", i załamywanie się nad ludzką głupotą.. Bo niby co innego mi pozostaje?
Nwm, jakiś tydzień temu, zaraz po feriach, w sumie to był mój najlepszy, jeśli o sql chodzi dzień. A to wszystko przez emotikony.. I we wtorek, tydzień temu też się tak zapowiadało, aż do przerwy przed relą..
Yhhhh, jakoś tak ostatnio, w sobotę chyba, idę sb przez to przeklęte osiedle[nie bd nazywać po imieniu..].. I mnie glebło. I mam siniaka..^^ Jedno w tym wszystkim jest dobre: cieszę się, że on tego nie widział.. Miałby polew i tyle. ;D
Albo dziś przed wf-em: "ahahahahaahah, babilon". I jak tu ogarnąć takiego człowieka.. o.O
I ręczna na wf-ie.. <3
Dopiero teraz sb uświadomiłam, że w teledysku Eminema- Without Me na samym końcu tańczy ktoś to ma imitować Bin Ladena. :O
A tak a propos bina: w czwartek miałam prasówkę i: [posiadałam informację o bin ladenie, chciałam to przeczytać, dla jaj.. Ale nie mogłam bez śmiania się. :D] "Abu katada, prawa ręka Osamy Bin Ladena... Jaaa, nie mogę się uśmiechać. -,-. Dobra." "Abu katada.. o jaaa..".. "abu katada, prawa ręka Osamy Bin Ladena został.. Jeee!! Udało się!"
I tak czytałam, czytałam, nawet przy biurku.. I nastąpiła moja kolej a ja: "w Afganistanie...." i facepalm. -,-
A później: "dlaczego Osamy Bin Ladena jest pogrubione??" a ja: "bo mi się długopis wypisywał.." Taaa, bo nauczyciel na pewno uwierzył. :D
Albo w środę mój przypał na wf-ie, że podrobiłam zwolnienie.. pff, oby to było tylko raz. :P
I dziś dostałam pochwałę za to że się nie spóźniłam, hahahah...
I ta mina pani, kiedy sb stoję na wf naprzeciwko drzwi do sali gim, i widzę, a ten debil stoi.. Ja na drzwi, wzrokiem pełnym nienawiści[mam nadzieję], a pani taki wzrok na mnie, boszz.. Dobrze że drzwi zostały zamknięte. ;D
Albo ja sb idę z siłki, bo okazuje się że nie wolno wchodzić, a ten idzie. A ja się przeraziłam, tak bardzo bardzo.. Tak jak kiedyś przed wos-em. ;d
A jutro te patafiany [chłopaki + jeden yyyy, obojnak? nawet ciężko go tak nazwać] idą na basen.. ręczna przez 2 g, mm. <3.
Mam nadzieję, że ten tydzień nie będzie najgorszy, tak jak ostatni. ;c.. Ja chcę tak jak było 2 tyg temuuu. ;<
Fajnie, nieogarnięta notka na nowym bloguuu, super po prostu. -,-
nq.
-p.s, nie wiedziałam że Voldi [voldemort] tak wygląda.. Ale w sumie podobny do niego. :D
p.s2- ten tańczący bin. :D
_____________klikać:
poomoc.pl
pustamiska.pl
polskieserce.pl
habitat.pl
okruszek.org.pl
wykilkajzywnosc.pl
pajacyk.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz