Zastanawiam się nad wyglądem i zmianą tytułu bloga, ale jak na razie nie mogę nic wykombinować.
Niech zostanie tak jak jest.
No nic, muszę się jakoś poogarniać z tego wszystkiego- podnieść się z dołów, w które wpadałam raz za razem.
Ehh, dobrze że mam chociaż ze sobą muzykę.. Ona mi pomaga w tym wszystkim, shit. <3
Teraz słucham Nightwish, :)
I zrobiłam Voldiego.
Nie mam weny, nie mam ochoty pisać. Mam ochotę się jedynie zabić, zapomnieć o tym wszystkim. Może w końcu uda mi się.
Idę. Kiedyś cuś jeszcze napiszę. Może.
nq.
http://www.youtube.com/watch?v=_GZlJGERbvE
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz