Hm. Mam nadzieję że tak teraz będzie lepiej. Nowa nazwa, nowa czcionka, zaczynam wszystko od początku. Chciałabym.
Niee, nie "chciałabym". Zaczynam. I koniec.
Dobrze że mam zniesioną karę.
Dobrze że mam tydzień wolnego. Przynajmniej sobie odpocznę [znaczy, sql sama w sobie nie jest zła, chodzi o odpoczęcie od NIEKTÓRYCH LUDZI. Fuck.] i pouczę się bio i mapy.. Znaczy, niee, gdzie. JA się uczyć? :D
Ah. Nwm. Jakoś tak mam dół. Po prostu. Znowu. Nie dam rady.
Chyba zacznę się uczyć. Póki co oglądam filmiki na YT. :))
Trolololololo.. Kocham to w oryginale.. xd
Idę oglądać filmiki- nie ma sensu pisać o niczym.
nq.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz